9 Ağustos 2010 Pazartesi

Ankara'da Etkinlik Yağmuru: YONCA



              

     Birbiri ardına etkinlik düzenleyen firmalar, Ankara'da biz blog yazarlarını buluşturmaya devam ediyor. Bir Demlik Sohbet blogunun yazarı Sevgili Sevil'in davetiyle kahvaltı masasında buluştuk. Yonca Gıda yetkilileri ve Ayşe Tüter'den ürünler hakkında bilgiler aldık. Ülkemizde ürün yelpazesini genişleten firmalar oldukça, bizler de mutfağa çok daha sık gireceğiz. Bu güzel gün için Sevil ve Yonca Gıda yetkilisi Merve Hanım'a gönülden teşekkürler...

2 yorum:

  1. sevgili arkadaşım seninle tanışmış olmak çok güzeldi.inşallah yeniden görüşür muhabbet ederiz sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Hobidünyam woman forum adına;
    *http://edacroche.blogspot.com/ * http://papatya68.blogspot.com/
    tarafından hazırlanmış olan; hobidünyam yemek etkinliğinin "5."si olan" sahur lezzetleri" etkinliğinin ev sahibeliğini,
    20 AĞUSTOS 2010 - 5 EYLÜL 2010
    tarihleri arasında mintininmutfagi.blogspot.com adresimde mintinin mutfağı olarak ben yapıyorum ve muhteşem lezzetlerinizle sizleri,kendi mutfağımda ağırlamak istiyorum.

    ***yapmanız gereken şey dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp,kendi bloğunuzda yayınlamak ve benim bloğuma yorum bırakarak haber vermek olacak.hazır olduğunu bildirdiğiniz tariflerinizi,ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ekleyerek linkinizle birlikte yayınlayacağım.hadi herkes mübarek ayın güzelliğiyle,sahurunda hazırladığı şık tarifleri bana bildirsin.
    Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.davetiyeyi ulaştıramadığım aradaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...

    Not: blog sahibi olmayanlar da bu etkinliğe katılabilirler.hazırladığınız sahur tariflerini,resmiyle birlikte isminizi de yazarak (pepito_life@hotmail.com) adresime yollayın,ben de yayınlayayım:)
    NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/
    adresine başvurabilirler

    HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİNİN 5.Sİ OLAN SAHUR LEZZETLERİ ETKİNLİĞİNDE BİRBİRİNDEN GÜZEL LEZZETLER MİNTİNİNMUTFAĞINDA YAYINLANMAYA BAŞLADI...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM

    YanıtlaSil

Special design for Tatlı Serüven by GeCe