20 Haziran 2010 Pazar

Butik Pasta ve Kurabiye Kursu- Ankara




Şeker Hamurlu Pasta Kursu




* Şeker hamuru kaplamaya uygun kek yapımı

* Pasta kreması çeşitleri hakkında bilgi ve krema yapımı

* Şeker hamuru yapımı ve bilgileri

* Kekin katlandırılması,

* Pastanın oluşturulması,

* Temanın belirlenmesi ve renk bilgisi

* Şeker hamurlu pastaların dekorasyonunda kullanılan malzemelerin kullanım şekli

* Pastanın şeker hamuru ile kaplanması

* Pastanın, temaya uygun süslenmesi ve püf noktaları

* Uygulama günlük ve 7 saattir.

Kurabiye - Şeker Hamuru Yapımı Kursu 


* Süslemeye uygun, özel kurabiye tarifleri bilgisi

* Kurabiye hamurunun hazırlanması, kalıpla kesilmesi ve pişirilmesi

* Şeker hamuru hazırlanması

* İcing yapımı

* Kurabiyelerin şeker hamuru ve icing ile süslenmesi

* Cam şekerli kurabiye yapımı

* Uygulama günlük ve 7 saattir.

   Meltem Çıplak

1 yorum:

  1. Selamlar canım, ben namı diğer "hobicell"

    Bundan sonra;

    http://hobibox.blogspot.com/

    Adlı blogumdan sizlere seslenicem. Googleın bitmek bilmez sorunları yüzünden, siteme ulaşılamıyordu. Bu yüzden çareyi taşınmakta buldum. 340 izleycimi geride bırakmak zorunda kaldım ama umarım yeni evimde beni yanlız bırakmaz, yorum ve ziyaretlerinizi esirgemezsiniz. Şimdiden teşekkür ediyor, kocaman sevgilerimi bırakıyorum.

    hobibox (Afet Ergü)

    YanıtlaSil

Special design for Tatlı Serüven by GeCe